loading...
awaken
awaken بازدید : 131 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با گذشت چند روز از واقعه نبش قبر«حجربن عدی» در سوریه، محکومیت و واکنش ها توسط مسلمانان به این هتک حرمت توسط تروریست ها و وهابیون سوری، هم چنان ادامه دارد.

علماء و مراجع تقلید نیز این اقدام  وحشیانه وهابی - سلفی را محکوم کردند.  در جدولی که در ادامه مطلب موجود می باشد می توانید بیانیه ها و سخنان مراجع تقلید در محکومیت هتک حرمت به مرقد «حجربن عدی» را بخوانید.

 

awaken بازدید : 113 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

آقاي کیث مرداک و خانم الیزابت جوی گرین سال ۱۹۲۸ میلادی با هم ازدواج كردند. آن‎ها صاحب 4 فرزند شدند: 3 دختر و يك پسر كه سال 1931 به دنیا آمد و اسمش را رابرت گذاشتند. روبرت، روپرت، رابرت، مردوخ، مرداخ، مرداك و يا هر چيز ديگري، نامش را هر طور مي‌خواهيد تلفط كنيد، اصل داستان فرقي نمي‌كند؛ او هر وقت كه بخواهد روي جريان رسانه‌اي جهان تأثير مي‌گذارد... .

awaken بازدید : 120 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

 

خداوند متعال همواره نشانه ها و معجزاتی برای بشر در این عالم فانی قرار داده است تا بشر به واسطه ی آن ها بتواند به عظمت و بزرگی ذات اقدس الهی پی برد و راه درست را از نادرست باز شناسد. اما شیطان و اصحاب وی همواره کوشیده اند تا این نشانه ها و معجزات را از دیده ها پنهان نمایند و بر گمراهی و ضلالت بشر بیفزایند.
awaken بازدید : 193 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

 

این روزها، یک خبر مهم ذهن قشر جوان، تحصیلکرده و مومن کشور ما و سایر بلاد مسلمان را به خود مشغول کرده است. به نحوی که نگرانی ها و تشویش ناشی از آن، در سراسر مقالات و اخبار وبلاگ ها و وبسایت های مذهبی به چشم می خورد. این خبر، خبر تحرکات جدید رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجد الاقصی و تأسیس معبد سلیمان است.

awaken بازدید : 262 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

 

نکته ی عجیب و جالبی که در حین مطالعه بر روی سبک های نقاشی مرتبط با کابالا به دست آمد، شباهت عجیب ستاره ی 9 پر بهاییان با ستاره ی 9 پر موجود در نقاشی های یک سبک کابالیستی با عنوان لولیسم (Lullism) بود که این ارتباط خود می تواند سند دیگری بر ارتباط تشکیلات پلید بهاییت با تشکیلات شیطانی فراماسونری باشد.

 

awaken بازدید : 520 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

کوئیلو گرایش مردم جهان به عرفان در دنیای فعلی را خوب دریافته است و گرایش‌های شدید معنوی و عرفانی در آثارش موج می زند. اندیشه‌ی وی را نمی توان در عرفان مسیحی خلاصه کرد بلکه آشکارا از برخی اندیشه‌های اسرار آمیز و آمیخته با سحر عرفان سرخ پوستی تاثیر پذیرفته است. همچنین مکتب‌های معنوی شرق آسیا و یوگا، بودیسم، هندوئیسم و تائوئیسم بر او تاثیر جدی گذاشته اند. او جادوی سیاه را نیز با دوستش رائول تجربه کرده است.

پائولو کوئیلو

awaken بازدید : 389 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

 

مقاله ی حاضر در تلاش است تا به صورت بسیار کوتاه و مختصر، برخی از شواهد ارتباط « یوگا » با « فراماسونری جهانی » را  یادآوری  نماید  و  بر  نقش  « تشکیلات شیطانی فراماسونری »  در  اشاعه ی ورزش های تئوسوفیکال همچون « یوگا » در سراسر دنیا تأکید ورزد.

 

 

 

 

awaken بازدید : 210 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 یکی از مهمترین عقاید مسلمانان، عقیده به ظهور یک منجی از تبار رسول الله (ص) به نام مهدی (عج) در آخرالزمان است. در این میان، اختلافاتی بین عقیده ی شیعیان و اهل تسنن وجود دارد؛ یکی از مهمترین اختلافات این است که شیعیان معتقدند حضرت مهدی (عج) درسال 255 هجری قمری به دنیا آمده و به لطف و خواست خدا از نظرها پنهان گشته است و تا هنگامی که معیشت خدا اقتضا کند، در غیبت به سر خواهد برد.(1) مطابق این عقیده، حضرت عمر طولانی دارند و در هنگام ظهور، در سنین جوانی به سرمی برند. اما در مقابل، اهل سنت عقیده دارند که حضرت مهدی (عج) در آخرالزمان به دنیا خواهد آمد و رشد و پرورش خواهند یافت و حرکت جهانی خود را آغاز خواهند نمود.

 

 

awaken بازدید : 145 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

توهین به رسول خدا(ص) به بهانه آزادی بیان

اگر چه توهین به مقدسات اسلامی با اهدافی مشخص انجام می شود اما گاهی برخی آزادی بیان را دستاویز چنین هتک حرمتهایی قرار می دهند و مقدسات دینی و اسلامی را مورد هتک حرمت قرار می دهند.

 فیلمی در آمریکا ساخته شده که در آن به رسول خدا(ص) هتک حرمت شده است. این فیلم واکنش شدید مسلمانان را به دنبال داشته است.

اولین پرسش مطرح این است که آیا آزادی بیان حقی بی حد و مرز است و حدودی برای آن متصور نیست؟ آیا به حق آزادی بیان و اندیشه می توان هر اعتقاد و باوری را زیر سؤال برد و مورد توهین قرار داد؟

آزادی عقیده به معنای آن است که هر شخصی،‌ هر تفکری اعم از سیاسی،‌ اجتماعی،‌ مذهبی را که حق می داند آزادانه برگزیند بی‌آنکه در گزینش آن تحت فشار باشد. آزادی بیان نیز تبلور آزادی عقیده است و به معنای ابراز آزادانه اندیشه و اعتقادات می‌باشد. این حق یکی از حقوقی است که در تمام اعلامیه‌های حقوق بشری به صراحت به آن تأکید شده و در قوانین بسیاری از کشورها از جمله قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت قرار گرفته است.

awaken بازدید : 220 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود نقد فیلم معصومیت مسلمانان _ فیلم توهین آمیز به پیامبر اعظم (ص) _ تصویری
• زمان : 16:36
• حجم : 67.8mb

دانلود نقد فیلم معصومیت مسلمانان فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله با حضور مسعود فراستی و حسین معززی نیا

awaken بازدید : 147 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

کارگردان و عوامل اصلی پشت پرده فیلم موهن آمریکایی_صهیونیستی چه کسانی هستند؟

 

افراد زیادی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در ساخت فیلم موهن ضد اسلامی شرک داشته‌اند. از یک شرکت قطری گرفته تا کشیش افراطی امریکایی.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چند روزی است که از پخش فیلم موهن آمریکایی ضد اسلامی می‌گذرد و به موجب آن اعتراضات گسترده مردمی در کشورهای اسلامی بویژه مصر و لیبی رخ داده است. اعتراضاتی که منجر به کشته شدن سفیر آمریکا و سه شهروند آمریکایی دیگر در لیبی شد.

اما مدارک و شواهد نشان می‌دهد که این فیلم حامیان زیادی در مصر و بویژه قبطیان مسیحی مصری داشته است که رابطه نزدیکی با عوامل ساخت فیلم موهن داشته‌اند.

طبق این شواهد که در زیر به طور مفصل به آن‌ها اشاره شده است، مسیحیان افراطی آمریکا و قبطی‌های افراطی مصر در ساخت این فیلم و انتشار آن در برخی شبکه‌های اینترنتی همکاری داشته‌اند. نکته جالب توجه این‌جاست که شبکه‌ای مصری با ترجمه عربی این فیلم در 8 سپتامبر اقدام به نمایش این فیلم کرده است.



فیلم موهن ضداسلامی آمریکایی برای اولین بار در سینمایی در هالیوود به نمایش گذاشته شد که طبق گفته شاهدین، علی رغم تبلیغات زیاد مسیحیان افراطی، تعداد انگشت شماری در سالن سینما حاضر یافته و به گفته برخی از آن‌ها سینما تقریبا خالی بوده است.

بازیگران فیلم موهن که حدود 80 نفر بوده‌اند در بیانیه‌ای ادعا کرده‌اند که فیلم‌نامه تغییر کرده و صداهای آن‌ها نیز جایگزین شده بوده است.

awaken بازدید : 132 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
 

همه چیز در مورد فیلم موهن آمریکا

مطمئنا همه شما به دنبال آن هستید تا بدانید در محتوای این فیلم چه چیزی وجود دارد که باعث خشم مسلمانان جهان شده است.

فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم  به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.

در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.
«سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «برائت از مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد.

 

سم باسیل که هم‌اینک در مخفیگاه به‌ سر می‌برد به «وال‌ استریت جورنال» گفته‌ است که «بیش از ۱۰۰ یهودی با اعطای ۵ میلیون دلار» در تأمین مالی این فیلم کمک کرده‌اند و این فیلم با شرکت ۶۰ هنرپیشه و ۴۵ نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌ است.

به گفته «سم باسیل»، این فیلم تاکنون تنها یک بار اکران شده که اوایل سال جاری در سالنی تقریباً خالی در هالیوود بوده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 8,818
  • بازدید کلی : 107,491