loading...
awaken
awaken بازدید : 190 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (2)

اکنون کشورهای استعمارگر و سلطه‏ گر، با بازی‏های خود و بدون صرف هیچ هزینه‏ای، کشورها را تسخیر می‏‏کنند و تحت سلطه می‏‏گیرند. این تئوری، یکی از تئوری‏های مهم سلطه رسانه‌ای است و بازی‌های رایانه‌ای، سهم بسزایی در ترویج این تفکر دارد.

awaken بازدید : 163 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر شخصی که در جامعه با صحنه خشونت واقعی مواجه می‌شود، بازدارندگی اندکی دارد، به این علت است که او صحنه مجازی را به صورت ذهنی، تجربه کرده است.افرادی که تا به حال با یک اسلحه واقعی شلیک نکرده‌اند و فقط به تمرین تیر اندازی با بازی‏های ویدیویی سرگرم بوده‌اند، هنگام تیر اندازی با یک اسلحه واقعی برای اولین بار، هدف گیری خوبی دارند.

 

awaken بازدید : 141 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

هدف، تنها آخر کار و اخر بازی نیست؛ بلکه هدف در حین بازی به شما القا می‏شود و خشونت، ترس، وحشت، مسائل جنسی و هرزگی در زمان بازی بر نا خود آگاه انسان که به شدت فعال است، تأثیر مستقیم می‏گذارد و بازیکن را به طرف مطلوب خود سوق می‏دهد.

awaken بازدید : 115 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

در کشور آمریکا متجاوز از 2700 اتاق فکر وجود دارد. نقش این اتاق‌های فکر این است که مسائل مهم مرتبط با سیاست‌های داخلی و خارجی را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و ضمن ارائه جمع بندی در مورد موضوعی خاص، به ارائه راهکارها و راهنمایی‌های عملیاتی می‌پردازند.

 

awaken بازدید : 83 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

هدف کلی این نقشه‌ها این است که تا جایی که می‌شود پول پارو کرد و ترجیحا این پول را از جیب غیریهودی‌ها درآورد، هر چند معدود یهودیانی که جزئی از این مافیای یهود نیستند نیز سرشان کلاه می‌رود. وقتی پای پول وسط می‌آید یهودیان وفاداری به قبیله را هم از یاد می‌برند و همان‌طور که بسیاری از ما می‌دانیم پول پاشنه آشیل بیشتر از یهودیان است.

 

awaken بازدید : 169 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

جامعه مبتنی بر خانواده اسلامی قدرت بی‌‌بدیلی در عمارت تمدن بشری داشته تا حدی که قادر است فرایند جهانی شدن را از سقوط به اسفلِ سافلین به سمت صعود به مدینه فاضله مهدوی رهنمون گرداند.

 

 

awaken بازدید : 120 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

بر اساس مطالبی که پیش از این منتشر شد، باید گفت که «زاکربرگ» در روزهای نخستین فعالیت «فیس‌بوک» (قبل از آنکه نامش فیس‌بوک گذاشته شود) از طریق تلفن پیام‌هایی به دوستش فرستاد که در مورد برنامه‌های کاری‌اش بود. بگذارید به «مارک زاکربرگ» واقعی نگاهی بیندازیم، یعنی وقتی خارج از زندگی پرزرق و برقش است.

 

awaken بازدید : 79 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

سردمداران جنایات رسانه‌ای تا کنون صدها پیام دیگر به مردم فرستاده‌اند تا بتوانند مافیای یهودی را ترویج کنند. ازدواج‌های بین نژادی، چند فرهنگی، زندگی همجنس‌بازان، حرص و آز، فساد و بی‌بندوباری برای آن به میان آمده است که حواس مخاطبین را به سوی خود بکشاند، آنها را خاموش کند، روح انسان را از مسیر اصلی‌اش منحرف کند و فردیت‌گرایی را از بین ببرد.

 

 

awaken بازدید : 91 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

در اخبار از دستگیری رمالان صحبت می‌شود و کارشناسان رسانه‌ای پیرامون بی‌مبنا بودن مسأله خرافات صحبت می‌کنند ولی در مدت زمانی بعد به آسانی این سخنان نقض و سریالی با عنوان «خانه شماره 13» ساخته می‌شود و به صورت ضمنی به یکی نحوست خرافی پرداخته می‌شود.

 

awaken بازدید : 141 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

یارپا در راستای اهداف اطلاعاتی خود، با برگزاری همایشی در ژانویه سال 2009، طرح ابتدایی خود مبنی بر تولید نرم افزاری که بتواند با خواندن حافظه طولانی مدت انسان، تصمیمات انسانی را کنترل کند، معرفی کرد. این نرم افزار با شکستن پیچیده­گی­ های مغز انسان، می­ تواند حافظه بلند مدت انسان را تحت تأثیر قرار داده و تغییراتی را در ذهن انسان ایجاد کند.

 

awaken بازدید : 123 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

یکی از شیوه هایی که در جنگ نرم به کار می رود، مشابه و همانندسازی و ایجاد متشابهات است تا با جایگزین سازی چیز تقلبی به جای اصیل، مردم را بدان سرگرم کنند و در یک بازی زرگری، حق و باطل را در هم آمیزند و مقاصد زشت و بد خویش را تحقق بخشند.

 

 

awaken بازدید : 142 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

آيا درباره "سازمان پروژه‌های تحقیقاتی دفاعی پیشرفته" اطلاعاتي داريد؟ ارتباط ميان اينترنت و آرپا چيست؟ آيا حشرات و پرندگان تيديل به ماشين‌هاي جاسوسي شده‌اند؟ آيا با پيشرفت تكنولوژي، در آینده حيطه شخصي معنايي دارد؟ براي روشن شدن اين سؤالات، با گزارش مشرق همراه شويد. logo_darpa

awaken بازدید : 97 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

امور ماورایی، طیف گسترده ای از باورها، گرایش ها و آیین ها را دربرمی گیرد، که با این تعریف، سازمان های جدیدی که به ترویج ادیان کهن در کشور ما می پردازند نیز جنبش نوپدید دینی به شمار می آیند و لزومی ندارد که حتما غیر از اسلام باشند؛ یعنی اشخاص سازمان ها و یا گروه هایی که قرائتی از اسلام را ارائه می دهند، که نسبت به اصول روشن دین تردید برانگیز و یا متعارض است، جنبش نوپدید معنوی یا دینی به شمار می آیند.

awaken بازدید : 395 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

در گذشته، زمانی که تغییرات بر مردم تحمیل می‌شد، آنها به خیابان‌ها می‌ریختند، اعتراض می‌کردند و حتی کار به شورش می‌انجامید. دلیل اصلی این برخورد و مناقشه این امر بود که تغییرات اغلب به وضوح توسط حاکمان اعلام شده و از جانب مردم نیز فهمیده می‌شدند. این تغییرات ناگهانی بودند و تأثیرات ناشی از آنها به راحتی قابل تحلیل و ارزیابی بود. امروزه، زمانی که نخبگان می‌خواهند بخشی از برنامه‌هایشان توسط مردم پذیرفته شوند، از طریق حساسیت‌زدایی این کار را انجام می‌دهند. این برنامه که ممکن است در تناقض با منافع عامه باشد از طریق فیلم‌ها ...

awaken بازدید : 117 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

از سایبر کامند (Cyber Command) چه می دانیم؟ در دوران پس از جنگ سرد و در آغاز عصر جنگ‌های سایبری آرایش رزمی نیروهای آمریکا چگونه شکل گرفته است؟ آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟ تهاجم سایبری به سایر ملت‌های دنیا چگونه آغاز شد؟ برای پاسخ بدین سؤالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

awaken بازدید : 94 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

دولت آمریکا با کمک بسیاری از دانشگاه های این کشور اطلاعات شبکه های اجتماعی اینترنت - مانند «فیس بوک»، «توئیتر»، وبلاگ ها، و بکم ها و...- را جمع آوری و در یک پایگاه اطلاعاتی عظیم ذخیره می سازد تا از آنها در راستای پیشگیری از بسیاری بحران های سیاسی (انقلاب ها، بی ثباتی، یا انفجارهای اجتماعی) و یابحران های اقتصادی استفاده کند.

 

 

awaken بازدید : 139 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

به تعبیر دکتر حسن عباسی «جریان خزنده ای در صدا و سیما در حال شکل گیری است که قابل کنترل نیست».مسائل و سوژه های مطرح شده برای سریال سازی و فیلم سازی در صدا و سیما اگر چه به ظاهر سطحی و عامیانه هستند امّا با تکرار این مضامین کم کم باید شاهد نهادینه شدن آنها در جامعه باشیم.

 

 

 

 

awaken بازدید : 134 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

با بررسی تحولات نظام جهانی در 2 دهه اخیر و خصوصا با عنایت به وقایع درس‌آموز پس از یازدهم سپتامبر، می‌توان گفت ایالات متحده‌ی آمریكا نخواهد توانست رؤیای نشستن بر اریكه‌ هژمونی و در دست گرفتن رهبری دیگر بازیگران را از طریق بعد نظامیِ قدرت سخت محقق سازد. به همین خاطر است كه شاهد هستیم طی سال‌های اخیر مقامات آمریكایی در تعاملات خود با دیگر كشورها توجه بیشتری به "دیپلماسی عمومی" نشان می‌دهند

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 8,893
  • بازدید کلی : 107,566