loading...
awaken
awaken بازدید : 748 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

در عرفان سرخ پوستی فرد می آموزد، که چگونه با اسرار طبیعت آشنا شود، و در آن ذوب و فانی گردد تا از نیروهای آن به سود خود استفاده نماید. با این رویکرد عقیده مانا Mana)) که به اشیاء که منبع نیرو هستند و جاندار انگاری(Animism) مظاهر طبیعی از اصول عقاید آنها است.

 

 

awaken بازدید : 163 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

براساس آخرین اخباری که از طرق منابع مختلف از جمله سایت اصلی اکیست‌ها به دست آورده‌ایم، فعالیت‌های آنها کاملاً پنهانی است. حتی درملاقات‌هایی که به تازگی با آنها داشته‌ام، معلوم شده که درحال حاضر در نامگذاری و معرفی خود از معادل فارسی واژه اکنکار بهره می‌گیرند و دیگر مانند گذشته از اکی و اکیست استفاده نمی‌کنند. آنها برای اکنکار، معادل فارسی«اهل حق» را انتخاب کرده و ...

 

 
 
awaken بازدید : 114 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

جريان فرقه‌سازي و نحله‌پروري به رغم همة سوابق و لواحق، در عصر حاضر و در تمامي جغرافياي جهان و از جمله، شرق اسلامي و در ميان ما در زمرة مسئله‌سازترين موضوع چند وجهي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، امنيّتي و حتّي اقتصادي است. به استناد «دايرة المعارف بزرگ فرقه‌هاي نوظهور» كه طيّ چند دهة اخير، راه‌اندازي شده، اطّلاعات مربوط قريب به 2000 فرقة شناخته شده، قابل جست‌وجوست.

awaken بازدید : 125 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

هر انديشه و نظام و فرقه و قانون و ساختار و سازوكارى كه انسان را از معرفت الهى، عبادت الهى، اطاعت الهى و اولياى الهى دور كند، جاده‏اى انحرافى و جريانى ساختگى و گوهرى بدلى است. http://www.psyop.ir/wp-content/uploads/2011/09/erfan-e-kazeb.jpg

 
awaken بازدید : 83 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

نظريه تكامل آثار مخرّب اخلاقى ـ اجتماعى فراوانى دارد كه ظهور مكاتب مادى، سكولاريسم، نهيليسم، ليبراليسم، از جمله آن است و قدر مشترك در تمام اين مكاتب سقوط انسان به مرتبه حيوانات است و در نتيجه آن تعالى و صعود معراجى هم براى انسان در حد حيوانات نخواهد بود.

 

awaken بازدید : 81 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

قانون جذب سال هاست که از سوی سخنرانان و نویسندگان متعدد در جهان ترویج می شود، گویندگانی که می کوشند قانون جذب را مطابق فرهنگ مخاطبان شان بیان کنند و احساس آنها را برانگیزند. اما معمولاً این گفته مورد نقد و بررسی قرار نمی گیرد. گروهی آن را می پذیرند و سرگرم می شوند و گروه دیگر بی تفاوت از کنار آن می گذرند، در حالی که ترویج این خرافات بر زندگی تمام مردم تأثیر می گذارد و از پیامدهای نامطلوب آن به سادگی نمی توان جلوگیری کرد.

awaken بازدید : 113 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

داشتن رهبري خودخوانده كه دقيقا درباره اين شبكه صدق مي كند؛ بنابراين، كافي است از رهبر اين شبكه پرسش شود استادش كيست و نزد كدام يك از عرفا يا متخصصان طب و يا كدام دانشمند تلمذ كرده و استاد مباني اعتقادي وي كيست؟ قطعا هيچ استادي معرفي نمي شود و اين فرد مي گويد هرچه دارد و هرچه تدوين كرده است، بدون شاگردي...

awaken بازدید : 112 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

 

اديان جديد يا جنبش هاي ديني نوپديد، از عصر روشنگري به تدريج از گوشه و كنار قلمرو تمدن غرب يا مناطق تحت سيطره مهاجمان و مهاجران غربي سر برآوردند. اين روند ادامه داشت تا اينكه بعد از جنگ جهاني دوم و از نيمه قرن بيستم، دانشمندان و محققان رشته هاي روان شناسي، علوم اجتماعي و فلسفه متوجه شدند كه بحران هاي انسان معاصر بدون بازگشت به دين يا چيزي شبيه آن با آموزه هايي از ماوراي عالم ماده، امكان پذير نيست و لذا از همان زمان بود كه عرصه براي ظهور اديان جديد براي حفظ وضع موجود و تحكيم و تداوم نظام سلطه جهاني آغاز شد.

awaken بازدید : 105 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

  ترويج شبه‌مذاهب و عرفان‌واره‌‌هاي طبيعت‌گرايانه و تصوف‌هاي بدون شريعت و در قالب شعر، داستان، رمان و نمايش‌نامه‌ فارغ از برنامه‌ريزي‌هاي استكبار نيست. وقتي شيمون پرز از پائولو كوئيلو تجليل و او را به همكاري دعوت كند، معلوم مي‌شود كه سياست‌بازان جهاني چگونه به دنبال شكار نويسندگان ادبيات صوفي‌منشانه و ترويج ادبياتي شبه‌عرفاني‌اي هستند.

 

 

awaken بازدید : 186 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

 

در ميان مكاتب نوظهور قرن اخير، چند مكتب به صورت جدي در كشور عزيزمان ايران در حال فعاليت هستند. از جمله ان مكاتب اوشو و شيطان پرستان هستند. اوشو با تلفيق عشق، عرفان، سكس و همچنين راه اندازي اوشو پارك توسط شاگردان پس ازوي، در پي جذب جوانان و منحرف كردن انها به اسم عرفان هستند.    

 

awaken بازدید : 139 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

فرقه TSM تحت عنوان Technical Self Meditation يكي از محافل و جلسات به‌اصطلاح عرفاني است كه با جذب هزاران نفر از وضعيت روحي، رواني و نيز مسايل شخصي افراد سوءاستفاده و اهدافي را دنبال مي‌نمايد كه در ادامه به بيان جزئياتي در اين باره پرداخته مي‌شود.                                   

 

awaken بازدید : 117 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

در بحث موسیقی هم، خانواده متال از قبیل Speed metal، Power metal و Black metal که در این سبک موسیقی خوانندگان ادعا می کنند که ما شیطان هستیم جزء شاخص ترین موسیقی های این آئین هستند که 30 کنسرت سبک موسیقی متال در دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز و دیگر دانشگاه ها با مجوز برگزار شده است.

 


 

awaken بازدید : 210 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

            

آیا پرستش در کشورهای مختلف مخصوص خداوند یکتاست؟! عادات و رسوم خرافی و توسل به غیر خدا در کدام کشورها همچنان رواج دارد؟ آیا خرافه و خرافه پرستی در غرب پیشرفتۀ صنعتی و مدعی، وجود دارد؟برای آشنایی بیشتر با برخی آداب و رسوم خرافی و ادیان الحادی در جهان با این گزارش ویژه همراه شوید...

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 8,851
  • بازدید کلی : 107,524