loading...
awaken
awaken بازدید : 159 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

يك استاد تاريخ دانشگاه‌هاي آمريكا افسانه‌ نسل‌كشي يهوديان معروف به هولوكاست و هم‌چنين استدلالات و مباحث مخالفين وجود چنين پديده‌اي را مورد بررسي قرار داد.

 

awaken بازدید : 108 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

طي سال‌هاي اخير، حوادث خشونت بار در ميان جوانان دختر و پسر افزايش چشم‌گيري يافته و حوادثي چون تجاوز جنسي، آواز و اذيت جنسي، چاقوكشي در مدارس، حمله دانش‌آموزان به معلمان‌شان و هم‌چنين انصراف از خدمت به همراه بحران اقتصادي، از جمله عواملي هستند كه جامعه رژيم صهيونيستي را در منجلابي از بي‌ثباتي اجتماعي و تمردها فرو برده است.

 

 

awaken بازدید : 124 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

ويكتور استروفسكي مامور سابق موساد در كتاب دومش بنام "ماموري كه اسرار موساد را فاش مي‌سازد "، از انجام آزمايش‌هاي مرگبارِ بيولوژيكي روي فلسطينيان و سياهان سووتيو به عنوان فعاليت‌هاي وحشتناك جناح راستِ درون موساد خبر مي‌دهد.

 

 
 
awaken بازدید : 90 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

اما بهانه آنها حکومت آخرالزماني مسيح(ماشي‏يح) بود. بهانه ثروت‏مندان مسيحي صليبي، مقدمه سازي براي ظهور مسيح بن مريم(ع) بود. يهوديان سرمايه دار نيز، با ادعاي مقدمه سازي براي ظهور مسيح بن داوود، پادشاه آخرين دورانِ يهود، براي حکومت جهاني داوودي بودند. آنها، از مذهب سوء استفاده مي کردند.

 

awaken بازدید : 100 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

و بالاخره سنگ بنای معبد دروغین یا همان هیکل سلیمان در بیت المقدس و در فاصله 50 متری مسجدالاقصی گذاشته شد.

  نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی دو جلسه محرمانه و پشت درهای بسته در سخنانی به مقامات اسرائیلی از الحاق کامل بیت المقدس به اسرائیل خبر داد.

awaken بازدید : 157 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

به اعلام اتاق بازرگاني سوييس، يکي از مهمترين شيوه‌هاي موفقيت که توسط نستله ارائه شده، اين است که مصلحت هر شرکتي در دنيا در اين است که به تجارت و بهره‌برداري در اسرائيل بپردازد[10]. تلاش‌هاي اين شرکت و صادرات محصولات توليدي آن در سرزمين‌هاي اقتصادي در اوج زمان انتفاضه، رژيم جنايتکار صهيونيستي را از محاصره‌ي اقتصادي نجات داد[11]. علاوه بر اين اين شرکت با انجام اقدامات خيريه براي شهرک‌نشينان اشغالگر يهودي، باعث ايجاد حس زندگي بهتر براي آنان گرديده است. لذا آنان را به ماندن در سرزمين‌هاي اشغالي اميدوار کرده است.
 
awaken بازدید : 85 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

چندین تفسیر در مورد این لوگو روی اینترنت ارائه شده که همگی سعی دارند معنای حقیقی پشت این لوگو را مخفی نگه دارند.
عده ای گفته اند که شبیه صلیب شکسته نازی است.
عده ای نیز گفته اند که شبیه Lisa Simpson (شخصیت خانم Lisa در سریال کارتونی Simpson) است در حال انجام ...


 

awaken بازدید : 94 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

قرآن درباره بنی‌اسرائيل و قوم يهود كه توسط حضرت موسی(ع) نجات يافتند و به نعمت‏های خداوندی نايل شدند به بيان ضعف‏های آنان می‌پردازد كه اين‏ها از خود رفتار ناشايسته به جای گذاشتند، گوساله‌پرست شدند و به انكار آيات الهی پرداختند. نيز قسی‌القلب شدند و پيامبران بنی‌اسرائيل را كشتند و سرانجام خداوند بر آنان خشم ورزيد و آنان را دچار ذلت و خواری كرد. در زمان پيامبر اسلام(ص) يهوديان يكی از دشمنان سرسخت مسلمانان شدند و حاضر شدند با مشركان قريش همراهی كنند و با اسلام بجنگند. آنان آتش جنگ احزاب را بر افروختند و چند بار با مسلمانان جنگيدند.

 

awaken بازدید : 119 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

آرماگدون در تفکر صهیونیسم مسیحی همان نبرد آخرالزمان است که امروزه در دو منطقه اروپا و آمریکا، هفتاد میلیون هوادار سرسخت دارد که برای استحکام بخشیدن به بنیانهای فکری و نظری خود، هر تلاشی چه در عرصه ملی و بین المللی انجام می دهند تا از ساحت عقیده خود دفاع کنند....

 

 

 

 

awaken بازدید : 128 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

همواره رژیم صهیونیستی از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای ادامه اقدامات تروریستی خود علیه ملتها و دولتهای منطقه و جهان استفاده کرده و در سالهای اخیر علاوه بر بکارگیری سلاحهای کشتار جمعی و بمبهای لیزری  و خوشه ای و ده ها نوع سلاح ممنوعه دیگر برای کشتار هر چه بیشتر و دقیق تر ملت فلسطین و ملتهای منطقه، اخیرا این رژیم به سلاح فیس بوک روی آورده است.

awaken بازدید : 148 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

ترکیه سرزمینی است که برای یهود و راهبرد توراتی – کابالائی آنها یعنی برپایی دولت اسرائیل بزرگ از اهمیت بسیاری بر خوردار است.چرا که : بخش هایی ازاین سرزمین ،خصوصا منطقه جنوب شرق آناتولی در قلمرو سرزمین ارض موعود و دولت اسرائیل بزرگ قرار دارد. انتقال یهودیان از اسپانیا به سرزمین های عثمانی آنهم بدون هیچ مقدمه ای به دستور سلطان عثمانی و توسط کشتی های امپراتوری امری مشکوک و بسیار قابل تامل است.

پروژه صهیونیستی گاپ

awaken بازدید : 139 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

هولوکاست یک واژه با ریشه یونانی است که امروزه به معنای کشتار انسان‌ها به شیوهٔ سوزاندن گروهی آن‌ها در آتش است. مبلغان صهیونیست بیشتر این واژه را برای کشتار گروهی میلیون‌ها تن (بیشتر از راه گاز کشنده) بدست حکومت آلمان نازی در درازای جنگ جهانی دوم به کار می‌برند. مبلغان صهیونیست و مورخان وابسته به آن‌ها با رواج فرضیه براندازی ادعا می‌کنند که این موضوع نتیجه یک سیاست براندازی از سوی آلمان و متحدانش بود که طی آن ۶,٠٠٠,٠٠٠ یهودی بدست نازی‌ها و متحدانشان کشته شدند.

awaken بازدید : 98 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

 

درسال 395 امپراطوري روم به دو بخش متخاصم تقسيم شد. مسئله‌اي كه باعث گرديد تا فارس‌ها نسبت به حمله به قدس ترغيب شوند. اين امر براي آنها در سال 614 ميسر گرديده و حاكميت آنان براين شهر تا سال 628 ادامه يافت. در اين سال رومي‌ها بيت‌المقدس را باز پس گرفته و تا زمان فتح اسلام در سال 636 همچنان حكمراني آنان بر اين شهر ادامه داشت.
 

awaken بازدید : 125 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

 

نقطه عطف‌هاي تاريخ يهودي سازي فلسطينزماني كه دولت انگلستان در سال 1917 اعلاميه بالفور در زمينه تاسيس وطن قومي براي يهوديان در فلسطين را منتشر كرد يهوديان تنها 10 درصد از كل جمعيت فلسطين را تشكيل مي دادند. اين اعلاميه مخالفت شديد گروه هاي مقاومت در فلسطين و ديگر كشورهاي عربي و اسلامي و نيز مخالفت جامعه بين المللي را به دنبال داشت.
awaken بازدید : 98 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

شهر قدس از دیرباز اهمیت ویژه ای داشته و‌اولین قبله مسلمانان جهان است. این شهر که اماکنی مانند مسجد الاقصی ، قبه الصخره و‌کلیسای قیامت را در خود جای داده و‌در طول تاریخ مورد توجه حکام و‌سلاطین بوده بارها از سوی بیگانگان مورد تاخت و‌تاز قرار گرفته و‌بنا بر روایات اسلامی حدود 70 هزار مسلمان و‌بنا بر روایات بیگانه حدود 20 هزار مسلمان در آن جان خود را از دست دادند تا اینکه "صلاح الدین ایوبی" در دوم اکتبر سال 1187 میلادی مطابق با 27 رجب سال 583 هجری این شهر را آزاد کرد.

awaken بازدید : 138 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

زمانی که واقعیت های درونی امتی که خود را ملت برگزیده خداوند بر روی زمین می داند ، برملا می شود انسان شگفت زده می شود. برای مثال به مساله ازدواج دختر "دیوید بن گوریون" اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره می کنیم که بسیار تامل برانگیز است. قضیه از این قرار است که خاخام اعظم اسراییل با ازدواج دختر بن گوریون با یک افسر یهودی مخالفت کرد چرا که معتقد بود مادر این دختر یک مسیحی است. این امر باعث شد بن گوریون  مدارکی دال بر گرویدن همسرش به آیین یهود ارائه دهد اما خاخام تمام آنها را رد کرد و تمام تلاش های نخست وزیر و هواداران وی و مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی برای انجام این ازدواج بی نتیجه ماند.

awaken بازدید : 128 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 

يهوديان از تورات براي شناخت دين خود استفاده ميكنند و در اين زمينه از "تلمود " كه شرحي شفاهي از تورات است و مدتها پس از وفات حضرت موسي(ع) جمعآوري و تدوين گرديده، سود ميجويند. براساس مندرجات تورات خدايآنان "يهوه " است كه تنها پروردگار يهوديان است و بس اما بقيه مردم (غيريهوديان) خداي ديگري دارند

awaken بازدید : 122 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

کنگره کلمبوس ، یهودیت را به عنوان روحی که بدن آن اسرائیل است، معرفی می‌کند، و به گروه‌های وفادار به یهودیت که از سنت دینی خود دل‌سرد شده‌اند، پیمانی نشان می‌دهد که می‌تواند به پیوند بین یهودیان بینجامد.همچنین این کنگره تصریح می‌کند که همه یهودیان به مساعدت جهت بازسازی فلسطین سرزمین یهودی که پناهگاه فقرای مرکز فرهنگ یهودی و حیات معنوی آن محسوب می‌شود، ملتزم هستند.

 

awaken بازدید : 192 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

ستاره شش گوش یهود

شاید یك عده سریع موضع بگیرن كه «ای بابا! سریاله دیگه! شما هم كه تا می بینید یه چیزی طرفدار داره ، سریع می كوبین تو سرش!» اما حقیقت اینه كه صهیونیسم ، از هر حربه ای برای رسیدن به هدف‌هاش استفاده می كنه. یه مثال می زنم تا این موضوع رو بهتر متوجه بشید.
عبارت «موش» كه سال ها در اروپا ، خطاب به یهودیان گفته می شد ، نه با مقابله به مثل یهودیان كه طی یك جریان فرهنگی - رسانه ای ، در مدت چند سال عملآ از بین رفت. چطور؟ اكثر ما انیمیشن «میكی موس» كه بازگو كننده ماجراهای موشی زیرك در مقابله با توطئه های دشمن بود را دیده ایم. بخش اول عبارت Mici Mouse (كه به معنای «میكی موشه» است) یعنی Mici ، در ذهن واژه Mike (مخفف میكائیل كه از اسامی عبرانی است) را تداعی می‌كند و از سوی دیگر واژه Mice ، به معنی جمع كلمه Mouse یعنی موش هاست و در كل ، در دل نام این انیمیشن ، ارتباطی چندگانه بین موش و یهود نهفته است. این موش زیرك و دوست داشتنی ، آنچنان در دل های بینندگان نفوذ می كند كه دیگر تركیب «موش كثیف» ، تركیبی ناخوشایند و ناچسب به نظر نمی رسد.

awaken بازدید : 152 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

يهود از كار و امداد جادوگري كه شياطين در عصر سليمان براي مردم مي‌خواندند و ياد مي‌دادند پيروي مي‌كردند [و آنها را براي پيشبرد مقاصد خود به كار مي‌گرفتند] سليمان هرگز به سحر و كفر آلوده نشد،ليكن شياطين كفر مي‌ورزيدند و مردم را سحر و جادوگري تعليم مي‌دادند و [نيز يهود] از آنچه بر دو فرشته بابل به نام‌هاي «هاروت» و «ماروت» نازل شد، پيروي مي‌كردند. [آن دو فرشته از طريق باطل كردن سحر، ناچار شيوة كار ساحران را به مردم ياد مي‌دادند.] و به هيچ كس چيزي ياد نمي‌دادند مگر اينكه قبلاً به او مي‌گفتند: «ما وسيلة آزمايش شما هستيم، كافر نشويد و از اين تعليمات استفادة ناصواب نكنيد.»داستان حقيقی كابالا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 8,840
  • بازدید کلی : 107,513