loading...
awaken
awaken بازدید : 115 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

درمقابل همة این حرف هایی که زده شد و همة مضرّاتی که برای موسیقی گفته شد عده ای نیزادّعا می کنند که موسیقی در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد والبتّه امروزه یکی از بحث های مهم، همین بحث درمان، بوسیله موسیقی است که اصطلاحا ًبه آن موسیقی درمانی گفته می شود. و یا گفته می شود که پخش موسیقی در گاو داری ها بر روی شیر دهی گاوها تأثیر داشته و مقدار شیردهی آنان را افزایش داده است و از این قبیل مسائل.

 

 
 
awaken بازدید : 142 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

«کسی که چهل روز در خانه اش بربط نوازند و مردمان بر او وارد شوند شیطانی به نام قفندر اعضای خود را به تمام اعضای بدنش مس می نماید ، پس غیرت از آن مرد برداشته می شود تا به حدی که با زنانش اگر فعل قبیحی کنند بدش نمی آید ». با این روایت شاید بتوان به یکی از علل اصلی رواج بد حجابی و فحشا در جامعه پی برد ...

 

awaken بازدید : 146 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

به راستي، چه ارتباطي است ميان "مك دونالد " و گرسنگي در جهان، نابودي جنگل هاي استوايي و سلامت انسان ها؟ درپس لبخند به ظاهر بي غل و غش "رونالد مك دونالد "، دلقك نمادين اين رستوران زنجيره اي، حقيقتي وحشتناك پنهان است: بهره برداري جهاني از انسان ها، حيوانات و طبيعت!

 
 

 

awaken بازدید : 116 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

نظرية‌ دجّال‌ بودن‌ پاپ‌ به‌ تدريج‌ توسط‌ سه‌ گروه‌ تاريخي‌ يعني‌: البيجنسي‌ها Albigenses والدنسي‌ها Waldenses و فراتسل‌ها Fraticelli بين‌ قرون‌ يازدهم‌ و شانزدهم‌ توسعه‌ يافت‌. آيا اينان‌ مفسراني‌ هستند كه‌ كليساي‌ مسيح‌ بايد تفسير واقعي‌ پيشگويي‌ها را از آنها دريافت‌ كند؟

 

 

awaken بازدید : 162 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

از هنگامی که پیامبر عظیم الشان ما مساله ی ظهور منجی آخرالزمان را مطرح کردند , ذهن مسلمانان همواره  با مساله ی ظهور منجی عجین بوده است. این امر به حدی در ذهن مسلمین تثبیت گشته بود که بارها قیام هایی از جانب مدعیان دروغین واقع شد. این مدعیان حتی در احادیث نیز دخل و تصرف کرده و تضادهایی را که بین سخنان آنان و احادیث پیامبر وجود داشت نیز به نحوی توجیه می کردند.

awaken بازدید : 97 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

آنقدر در آخرالزمان این مسائل رونق می‌گیرد که وقتی صیحۀ آسمانی به نفع امام زمان(ع) بلند می‌شود، نعره‌ای هم از جانب شیطان شنیده می‌شود که بعضی‌ها حق و باطل را اشتباه می‌کنند. (کمال‌الدین شیخ صدوق/2/650)

 

 

 

 

awaken بازدید : 122 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

پيش بيني هاي «رنه گنون» (عبدالواحد يحيي) از افول و فروپاشي تمدّن مادّي غرب و ظهور مجدّد حقّ و حقيقت كه با نظر به داده هاي آيين هاي باستان و اديان ابراهيمي ارائه شده خبر مي دهد. نظريّه پايان تاريخ «فوكوياما» پيروزي نهايي نظام غربي و حاكميّت ابدي آن بر سرتاسر جهان را پيش بيني كرده است و نظريّه «برخورد تمدّن ها» از «هانتنگتون» جنگ جهاني تمدّن ها و نظم جهاني نوين براساس مرزهاي تمدّني را در پايان اين دوره از جهان، پيش بيني مي كند.

 

awaken بازدید : 98 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

اكنون گروهي از دانشمندان نامدار و نگران از آينده پيش‌بيني مي‌كنند كه پيشرفت تكنولوژيكي دارد جهان را به سمت يك «نقطة منحصر به فرد»پيش مي‌برد، نقطه‌اي كه در آن تكنولوژي و طبيعت يكي خواهند شد. در اين تقاطع، دنيايي كه ما شناخته‌ايم، منقرض و تعاريف جديدي از «زندگي»، «طبيعت» و «بشر» ارايه خواهد شد.

 

awaken بازدید : 122 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

خداوندي كه ما به عنوان آفريدگار ريز و درشت جهان هستي مي‌شناسيم در علوم انساني برآمده از تفكرات برخي انديشمندان نامدار غرب، به نبرد خوانده شده است. خداوندي در آراي اين نظريه پردازان به جايگاهي هم شأن«آشيل» در يونان و«اسفنديار» در شاهنامه فردوسي تنزل پيدا كرده است! براي اثبات اين مدعا، اين جمله معروف و كفرآلود«فردريش نيچه» فيلسوف نامدار آلماني كفايت مي‌كند:«روزگاري كفران خدا بزرگ‌ترين كفران بود. اما خدا مُرد و در پي آن، اين كفر گويان نيز بمردند!»

 

awaken بازدید : 105 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

«هنري كيسينجر»، وزير خارجه اسبق آمريكا، رقم 2ميليارد نفر را به عنوان «سطح كاهش مطلوب» ارائه داده بود، اما در واقع سياست جمعيت زدايي مي تواند در جست وجوي كاهشي برابر با دو تا چهارميليارد و حتي تا دو سوم جمعيت جهان باشد. اين سياست را «خود برگزيدگان» حاكم بر جهان به منظور كنترل منابع كاني، استراتژيك و آبي، و نيز كنترل كامل ثروت ها اتخاذ كرده اند. رايج ترين توصيف اين سياست، «نظم نوين جهاني» است.

awaken بازدید : 163 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

مساجد ساختارشکن معماری ابنیه شرک آخرالزمانبايد توجّه داشت كه نه آنچه شهرسازان ما به تبع تعليمات و آموزه‌هاي فرنگي و مدرن مي‌سازند، فاقد روح و عاري از وجه مهمّ فرهنگي است و نه ساكنان شهر از نقش‌آفريني روح و فرهنگ پنهان شهر بي‌نصيب مي‌مانند. آن وجه پنهان در سكوت و خاموشي، چون دستان مجرّب كوزه‌گران به جانِ ساكنان شهر شكل مي‌دهد. اين امر دربارة معماري و شهرسازي در همة اعصار و قرون ماضي و مستقبل جاري و ساري بوده و هست.

awaken بازدید : 130 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

براى آن كه متوجه شويد منظورم چيست، براى يك لحظه تصور كنيم خود شما در زمره آن دسته از نوزادانى بوده ايد كه به روش هاى ژنتيكى در ساختار بيولوژيك شما تغيير داده اند و آن ها را بهبود بخشيده اند; حال از خود سؤال كنيد كه آيا هوش شما متعلق به خودتان است؟ حالات روحى شما واقعاً محصول تجربه هاى شخصى خود شما و يا نتيجه تأثير پروتئين هايى است كه در سلول هاى بدن شما كارگذارده شده است؟

 

 

 

awaken بازدید : 110 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

اسلام همیشه متعلّق به مشرق زمین در نظر گرفته شده است و نگاه به آن با دشمنی و ترس. برای وضعیت (دشمنی) دلایل سیاسی و روانشناختی و مذهبی می‌توان برشمرد، ولی همة این دلایل از برداشتی نتیجه می‌شود که اسلام را رقیبی وحشتناک و چالشی آخرالزّمانی در برابر مسیحیّت می‌داند.

 

 

awaken بازدید : 643 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

دانشمندان علم Biotechnology یک شرکت کانادایی – استرالیایی  به نام BioGenica موفق به خلق (!!!) موجودی زنده و ترکیبی شبیه به جنین انسان به نام "GENPET" شده اند ، این خبر در آن برهه سرو صدای نسبتا زیادی در رسانه ی سایبری به پا کرد و حتی چند خبر گزاری نسبتا معروف اینترنتی  هم به آن دامن زدند .اما جالب اینجاست که اخیرا نیز این خبردوباره بر سر زبان ها افتاده و به قولی  بازار "جن پت " گرم شده است. 

awaken بازدید : 109 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

  در این دوره آسمان در زندگی بشر جایی ندارد و نمونه همین کلام حضرت علی(ع) می شود که زندگی بدون دین پر از وحشت است و همینگونه هم هست . مردمان در وحشت زندگی می کنند و ضحاک که به تعبیری مغز جوانان خوراک ماران اوست انسانها را از اندیشه تهی می کند. در این دوره چنانکه خداوندگار خداوند رخش می گوید:

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 8,795
  • بازدید کلی : 107,468