loading...
awaken
awaken بازدید : 104 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

در عرصه فرهنگى نبرد با تشيع و روحانيان شيعه در دستور كار آن ها قرار گرفت كه در اين صحنه نيز همان دو روش را به كار گرفتند: فردى نظير ميرزا آقاخان كرمانى يا آخوندزاده صراحتا به روحانيان و به تشيع حمله مى كرد. آنان مى كوشيدند ايران دوره باستان را در آثار و نوشته هاى خود احيا كنند. در طيف ديگر شخصى نظير ملكم، همان روش منافقانه را دنبال مى كند و مى كوشد به روحانيان درجه دو و سه شيعه نزديك شود كه در بخشى نيز موفق بود. ملكم خان توانست تعدادى را همراه خود كند كه اتفاقا اين بخش در مشروطه فعاليت چشم گيرى داشتند.

awaken بازدید : 121 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

ايرانيان وقتي به هندوستان سفر كردند اولين بار با فراماسونري آشنا شدند و اين كلمه وارد ادبيات ما شد. يكي ديگر از مبادي ورودي فراماسونري عثماني است. غير از اين ها سفرايي كه از ايران به خارج فرستاده شدند هم فراماسون مي شوند و برمي گردند. اتفاقا در فراماسونري ايران يك يهودي زاده نقش اصلي را ايفا مي كند و اولين فراماسون ايراني فردي به نام «ميرزا ابوالحسن خان ايلچي» است كه متعلق به خانواده كلانتري است كه در زمان اينها يهوديان وارد دستگاه شدند و قصد داشتند ايران را به تصرف خود درآورند.

awaken بازدید : 180 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

پس از کشف اتفاقی (؟!) آمریکا و نسل‌کشی ساکنین بومی آنجا و دستیابی به منابع سرشار این سرزمین، مهاجرت يهوديان به آمريكا با حمايت سرمايه‌داران يهود آغاز شد و مهمترين حرفه‌هاي سنتي يهوديان مانند ايجاد شبكه‌های گسترده تجارت مشروبات الكلي، عتيقه‌جات، مواد مخدر، فحشا، قمار، بانکداري ربوي و تبهكاري سازمان يافته، نيز به آمريكا منتقل شد.

 

 
awaken بازدید : 163 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

سخنرانی آقای علی اکبر رائفی پور مححق و پژوهشگر حوزه مهدویت و فراماسونری با موضوع "تحریف منجی در هالیوود" که در تاریخ دهم شهریورماه 1391 در شهر مقدس مشهد برگزار گردید.

محورهای مهم این سخنرانی عبارتند از :

- سینمای دینی

- هالیوود ، بنگاه نشراندیشه های صهیونیسم

- تصویر منجی و آخرالزمان در هالیوود

- لزوم آموزش مردم در استفاده از رسانه ها ...

awaken بازدید : 108 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

آخرین اثر سامی یوسف خواننده ایرانی الاصل که در محکومیت توهین به پیامبر (ص) خوانده شده و موضوع آن دوستی مسلمین و پیروان سایر مذاهب جهان است را برای شما آماده دانلود کرده ایم. با توجه به اهمیت موضوع مورد اشاره و اشعار این آهنگ ، مصاف با شیطان اقدام به تهیه زیرنویس فارسی برای این موزیک ویدیو نموده است که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

awaken بازدید : 260 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

بابل یکی از تمدن های باستانی حوزه میان رودان است و به معنی دروازه خدا (باب - ایل - لون) است . بابل در میان رودان در حوضه رود فرات قرار داشت در بابل یک برج معروف که به دست نمرود ساخته شده است که مقدس ترین بنا برای فراماسونری ها بعد از معبد سلیمان است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

awaken بازدید : 518 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

در سایت های مختلف کتب مختلف و عالی در زمینه فراماسونری و کابالا و صهیونیسم و آخرالزمان جدیدا به چشم می خورد . مهم ترین و بهترین آنها را به همراه چند کتاب دیگر جمع آوری کردیم و در سایت قرار دادیم . این کتب فارسی برای تحقیق در این زمینه های عالی هستند .کتب فارسی درباره ی آخرالزمان و کابالا و فراماسونری

awaken بازدید : 101 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

این جریان با یک نماد گرایی ساده (33 سال حکومت صدام و استفاده از نماد صلیب شکسته هیتلر ) سعی در ایجاد ارتباط بین این دو مسئله ناچسب می کند چه بسا چند سال دیگر هم بگویند بررسی استخوانهای صدام نشان داده که آنها متعلق به یک پیر زن است.کما اینکه CNNاعلام کرد آنکه اعدام شد بدل سوم صدام به نام « ميكائيل رمضان»  بود و صدام هنوز زنده است.

awaken بازدید : 102 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

تكاپوهاى صهيونى ـ صليبى، ابعاد گوناگونى دارد. اوج اين تلاش ها به تأسيس دولت صهيونيستى اسرائيل و حمايت هاى صليبى از آن منجر شد، همان گونه كه فعاليت هاى ماسونى آنان در سطح جهانى نيز گونه اى از تكاپوهاى ويژه اى است كه نوشتار حاضر به بررسى گوشه اى از اين جريان مى پردازد.

awaken بازدید : 168 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

هاليوود ابزاري جهت مشروعيت خريدن براي آمريكاييان و صهيونيست ها به عنوان انسان هاي متمدن و با فرهنگ اصيل انساني است. يكي از هدف هاي آن ها اين است كه به همه جهانيان اين موضوع را القا كنند كه صهيونيسم از آغاز تاكنون قوم برگزيده بوده و صهيونيست ها هميشه بهترين انسانها بوده اند.

awaken بازدید : 148 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

 

از جهات مختلفي مي توان انواعي براي پايان دوران در سينماي مرسوم غرب متصور شد . در يک تقسيم بندي مي توان به اين اقسام تصوير کردن آخر الزمان در سينما برسيم: (11)

1- آخر الزمان ديني که در آن پيش گويي هاي کتاب مقدس ( با محوريت تورات ) به تصوير در مي آيند . حتي انجيل هم با نگاه به تورات تصوير مي شود .

 

awaken بازدید : 124 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

توليد فيلم‌هايي مثل «2012»، «جامه» و «كتاب‌الي» ، در كنار يك سري كارهاي مستند درباره مسائل زيست‌محيطي  يا بحران‌هاي پي‌درپي اقتصادي، به نوعي منعكس كننده اين نگراني‌ها و اضطراب‌ها هستند. قصه‌هاي آخر زماني كه روزهاي پاياني زندگي بشر روي كره‌زمين را به تصوير مي‌كشند، از اولين روزهاي جنگ سرد و پس از تشكيل بلوك شرق در برابر بلوك غرب، به صورت يك ژانر مهم و پرطرفدار سينمايي درآمد.

 

 

 

awaken بازدید : 117 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

ديگر نمي توان بازي هاي رايانه اي را تنها وسيله اي براي وقت گذراني دانست. بازي رايانه اي، فقط يك تفريح بي خطر نيست؛ بلكه رسانه اي براي بيان و نهادينه سازي برخي پيام هاست. البته اين پيام رساني به صورت آشكار صورت نمي گيرد، بلكه در جهتي به دور از اهداف ظاهري و ابتدايي، از آن استفاده مي شود.

 

awaken بازدید : 110 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

 

در قرن اول هجری، تنها اهل قم شیعه بودند. حرکت شیعیان در ایران به کندی و سنگینی صورت می‌گرفت. بسیاری از ایرانیان پیرو بنی‌عباس بودند و برخی نیز به تقدیس امویان روی آوردند. به گونه‌ای که در خراسان ناصبیان و غالیانی می‌زیستند که برای معاویه ادعای نبوت می‌کردند. ولی مذهب اهل بیت(ع) به تدریج در ایران گسترش یافت تا این که سرتاسر ایران و حکومت آن شیعه شدند و در خدمت مذهب اهل بیت و نشر معارف آنان در آمدند.

 

awaken بازدید : 164 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

قوم‌زدایی و ذات‌ناانگاری هویت اروپاییان به تازه‌واردان اجازه می‌دهد اروپایی شوند. از سوی دیگر مسلمانان مهاجر هم نیاز به بازتعریف هویت خود دارند و باید خود را با تمدنی که به آنها مأوا داده هماهنگ کنند. پیش فرض یورو-اسلام این است که مسلمانان، بدون رها کردن هویت اسلامی یا طرد هویت اروپایی، می‌توانند به اعضای پیکره اروپایی که در آن زندگی می‌کنند، تبدیل شوند.

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,210
  • بازدید ماه : 1,210
  • بازدید سال : 9,995
  • بازدید کلی : 108,668