loading...
awaken
awaken بازدید : 113 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

 

اديان جديد يا جنبش هاي ديني نوپديد، از عصر روشنگري به تدريج از گوشه و كنار قلمرو تمدن غرب يا مناطق تحت سيطره مهاجمان و مهاجران غربي سر برآوردند. اين روند ادامه داشت تا اينكه بعد از جنگ جهاني دوم و از نيمه قرن بيستم، دانشمندان و محققان رشته هاي روان شناسي، علوم اجتماعي و فلسفه متوجه شدند كه بحران هاي انسان معاصر بدون بازگشت به دين يا چيزي شبيه آن با آموزه هايي از ماوراي عالم ماده، امكان پذير نيست و لذا از همان زمان بود كه عرصه براي ظهور اديان جديد براي حفظ وضع موجود و تحكيم و تداوم نظام سلطه جهاني آغاز شد.

awaken بازدید : 131 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

درباره اسكناس يك دلاري نيز بسيار مي توان گفت: خالقان اين اسكناس در واقع «فراماسون»ها هستند و بسياري ازنظريه پردازان توطئه بر اين باورند كه آنها هستند كه درپس توطئه «نظام نوين جهاني» قراردارند. فراماسون ها را در هر گوشه جهان مي يابيم. آنها نقشي حائزاهميت در تمامي انقلاب هاي جهان از جمله انقلاب فرانسه، ايفا كرده اند. شناخت «فراماسونري» بسيار دشوار است، چرا كه «جامعه اي مرموز و مخفي» است و هر«جامعه مخفي» نيز اسراري را در خود پنهان دارد.

 

awaken بازدید : 170 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

نخستین باشگاه روتاری در سال 1905 توسط یک حقوقدان به نام پل هریس در شیکاگو به وجود آمد. پل هریس به همراه سه تن از بازرگانان شیکاگو به نام های سیلوسترایل، پیرام شوری و گوستاولوپر اولین جلسه ی رسمی روتاری را در روز 23 فوریه ی سال 1905 تشکیل دادند و موجودیت تشکیلاتی به نام کلوپ روتاری را اعلام داشتند.

awaken بازدید : 182 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)


«ايلو ميناتي» (Illuminati) واژه اي لاتين است كه معناي «آگاهان»، «روشنفكران»، «روشن بنيان» و «سرآمدان» را دارد. با اين توصيف، گروهي از «بزرگان» جهان كه خود را گلچين شدگاني از ميان نخبگان و برگزيدگان مي دانند،

بر آن شدند كه قديمي ترين، مرموزترين و محرمانه ترين سازمان هاي مخفي «اربابان (خود خوانده) جهان» را بدين نام بخوانند...

awaken بازدید : 92 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)
 دبير هفته نامه "آمريكن فري پرس " ضمن تشريح جزئيات دستوركار جهاني بيلدربرگ اعلام كرد كشورهاي غربي در پوشش نهادهاي بين المللي به دنبال بسط سلطه خود بر جهان هستند.
awaken بازدید : 119 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

چهارم تیر ماه سال 86 طی مقاله ای با عنوان «بیلدربرگ؛ دولت نامرئی جهان» که در صفحه 12کیهان به چاپ رسید، با ارائه اسناد غیرقابل انکاری از وجود  سازمان سری و مخوف «بیلدربرگ» پرده برداشتیم. سازمانی که صهیونیست ها تقریباً هر سال یکبار در نشست کاملاً غیررسمی و سری آن رهبران سیاسی جهان، رئیسان شرکت های بزرگ و محافل مالی عظیم که بازوهای اقتصادی و بازرگانی دنیا را در انحصار دارند، و نیز صاحب نظران عرصه های سیاسی، اجتماعی و تبلیغاتی را در یک نقطه جمع کرده و پشت درهای بسته دستور کار سال آینده جهان را تعیین می کند.

awaken بازدید : 98 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

آنقدر در آخرالزمان این مسائل رونق می‌گیرد که وقتی صیحۀ آسمانی به نفع امام زمان(ع) بلند می‌شود، نعره‌ای هم از جانب شیطان شنیده می‌شود که بعضی‌ها حق و باطل را اشتباه می‌کنند. (کمال‌الدین شیخ صدوق/2/650)

 

 

 

 

awaken بازدید : 123 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

پيش بيني هاي «رنه گنون» (عبدالواحد يحيي) از افول و فروپاشي تمدّن مادّي غرب و ظهور مجدّد حقّ و حقيقت كه با نظر به داده هاي آيين هاي باستان و اديان ابراهيمي ارائه شده خبر مي دهد. نظريّه پايان تاريخ «فوكوياما» پيروزي نهايي نظام غربي و حاكميّت ابدي آن بر سرتاسر جهان را پيش بيني كرده است و نظريّه «برخورد تمدّن ها» از «هانتنگتون» جنگ جهاني تمدّن ها و نظم جهاني نوين براساس مرزهاي تمدّني را در پايان اين دوره از جهان، پيش بيني مي كند.

 

awaken بازدید : 99 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

 

اكنون گروهي از دانشمندان نامدار و نگران از آينده پيش‌بيني مي‌كنند كه پيشرفت تكنولوژيكي دارد جهان را به سمت يك «نقطة منحصر به فرد»پيش مي‌برد، نقطه‌اي كه در آن تكنولوژي و طبيعت يكي خواهند شد. در اين تقاطع، دنيايي كه ما شناخته‌ايم، منقرض و تعاريف جديدي از «زندگي»، «طبيعت» و «بشر» ارايه خواهد شد.

 

awaken بازدید : 123 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

خداوندي كه ما به عنوان آفريدگار ريز و درشت جهان هستي مي‌شناسيم در علوم انساني برآمده از تفكرات برخي انديشمندان نامدار غرب، به نبرد خوانده شده است. خداوندي در آراي اين نظريه پردازان به جايگاهي هم شأن«آشيل» در يونان و«اسفنديار» در شاهنامه فردوسي تنزل پيدا كرده است! براي اثبات اين مدعا، اين جمله معروف و كفرآلود«فردريش نيچه» فيلسوف نامدار آلماني كفايت مي‌كند:«روزگاري كفران خدا بزرگ‌ترين كفران بود. اما خدا مُرد و در پي آن، اين كفر گويان نيز بمردند!»

 

awaken بازدید : 106 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (0)

«هنري كيسينجر»، وزير خارجه اسبق آمريكا، رقم 2ميليارد نفر را به عنوان «سطح كاهش مطلوب» ارائه داده بود، اما در واقع سياست جمعيت زدايي مي تواند در جست وجوي كاهشي برابر با دو تا چهارميليارد و حتي تا دو سوم جمعيت جهان باشد. اين سياست را «خود برگزيدگان» حاكم بر جهان به منظور كنترل منابع كاني، استراتژيك و آبي، و نيز كنترل كامل ثروت ها اتخاذ كرده اند. رايج ترين توصيف اين سياست، «نظم نوين جهاني» است.

awaken بازدید : 178 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

به نظر مي رسد چنگال امپراطوري كمپاني هاي بزرگي همچون "والت ديزني " تيزتر و قويتر از گذشته شده است. به طوريكه فيلم هاي كارتوني آن امروزه سوغات خانه كودكان معصوم هر ملت و فرهنگي شده است.

 

awaken بازدید : 144 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

«كتاب الي» داستان يك منجي آخرالزماني است كه وظيفه حراست از آخرين انجيل روي كره زمين را بر عهده دارد اما مثل ساير فيلم‌هاي آرماگدوني هاليوودي، منجي را يك آمريكايي مي‌داند و از بين كتب آسماني تنها انجيل را داراي جايگاه قلمداد مي‌كند.

awaken بازدید : 111 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

اندكي تامل در مضامين سريال هاي شبكه نوظهور، اين غول رسانه اي، اين نكته ظريف را آشكار مي سازد، كه بسياري از اين داستان هاي به ظاهر جذاب و ديدني، در كنار كيفيت بالاي تصوير و صدا، حاوي مفاهيم خيانت، جنايت و حتي بي بند و باري فكري و فرهنگي هستند.

 

awaken بازدید : 153 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

 

در عرصه فيلم كودك هاليوود از تعدي صهيونيست ها مصون نمانده و كليشه‌ هاي خاصي در قالب فيلم كودكان، طي چند دهه اخير مدام تكرار شده‌اند. مثلاً كليشه كودك محروم مانده از ميراث اجدادي يا جدا افتاده از آغوش گرم مادر كه هر يك به نوعي تداعي‌گر يهودي مظلوم و به دور مانده از سرزمين مادري خويش‌اند در اين قبيل داستان ها از پيام هايي كه در كتب مقدس يهوديان آمده است و مخاطب يهودي و بسياري از غير يهوديان به راحتي مي فهمند كه منظور از آن چيست.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب وبلاگ چیست؟
    مهمترین برنامه جهت تعجیل در ظهورچیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 1,455
  • بازدید سال : 10,240
  • بازدید کلی : 108,913